Podaci iz CDS/ISIS-a prije konverzije
Ovaj katalog ne obnavlja se od 2008. godine.

Nova verzija kataloga, s ažurnim podacima o dostupnosti primjeraka , nalazi se na adresi http://koha.ffzg.hr.

Rezultati pretraživanja

Broj rezultata: 7

1
Autor(i):Furlan, Ivan
Naslov:Učenje kao komunikacija : usvajanje znanja, vještina i navika
Izdanje:2. izd.
Impresum:Zagreb : Pedagoško-književni zbor , 1978
Materijalni opis:204 str. : tabele ; 21 cm
Jezik:hrvatski
Napomena:str. 195-196: Bibliografija. - str. 197-201: Kazalo pojmova
Ključne riječi:učenje * komunikacija * motivacija za učenje * slušanje * čitanje * vještine
APA CC:2343 3550
Ostali autori / urednici:Vajnaht, Edo
Signatura:3550 78 FUR
Inventarni broj:100/2007
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za psihologiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/psihologija
MFN:5649

2
Autor(i):Furlan, Ivan
Naslov:Učenje kao komunikacija : usvajanje znanja, vještina i navika / Ivan Furlan
Izdanje:(2. izd.)
Impresum:Zagreb : Pedagoško-književni zbor , 1978
Materijalni opis:204 str
Jezik:hrvatski
Napomena:Bibliografija. - Kazalo. - Summary
UDK:159.9
APA CC:3500
Inventarni broj:4139-S3
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za psihologiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/psihologija
MFN:1036

3
ISBN:953-6839-19-9
Autor:Neuweg, Georg Hans
Naslov:On knowing and learning. The tacit knowing view
Matična publikacija:Odnos pedagogijske teorije i pedagoške prakse=Relationship of pedagogical theory and pedagogic pratice: zbornik radova=collection of scientific papers : Međunarodni znanstveni kolokvij=International scientific colloquium; Crikvenica, 18. i 19. travnja 2002., str. 139-142 / urednik: Vladimir Rosić
Impresum:Rijeka : Filozofski fakultet, Odsjek za pedagogiju, 2002
Napomena:Str. 141-142: Bibliografija
Sažetak:Sažetak na hrvatskom jeziku
Ključne riječi:pedagogija * usvajanje znanja
UDK:37.01
SignaturaPE 37.01 ODN z
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:340

4
Autor(i):Furlan, Ivan
Naslov:Učenje kao komunikacija : usvajanje znanja, vještina i navika / Ivan Furlan
Izdanje:2. izd
Impresum:Zagreb : Pedagoško književni zbor , 1978
Materijalni opis:204 str. ; 20 cm
Jezik:hrvatski
Napomena:Str. 195-196: Bibliografija. - Indeks. - Summary
Ključne riječi:učenje * komunikacija * psihologija * pedagogija
UDK:159.953:007
Signatura:BF 159.953 FUR u F-318
Inventarni broj:2554
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za fonetiku, http://www.knjiznice.ffzg.hr/fonetika
MFN:483

5
ISSN:0352-7565
Autor:Fox, John
Naslov:Analysing elicited responses to "when" questions to research perception of future time
Matična publikacija:Govor = [Speech] : časopis za fonetiku / [Ivo Škarić glavni urednik].- 16 (1999),1 ; str.69-79
Impresum:Zagreb : Odjel za fonetiku Hrvatskoga filološkog društva, 1999
Napomena:Bibliografija: 22 jed. - Summary
Ključne riječi:kognitivni procesi * kontekstualizacija * deikse * usvajanje znanja
UDK:159.953:80
SignaturaBF inv.br.5749
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka fonetike
MFN:1806

6
ISSN:0352-7565
Autor:Fox, John
Naslov:Analysing elicited responses to "when" questions to research perception of future time
Matična publikacija:Govor=[Speech] : časopis za fonetiku / [Ivo Škarić glavni urednik]. - 16 (1999),1,str.69-79
Impresum:Zagreb : Odjel za fonetiku Hrvatskoga filološkog društva, 1999
Jezik:engleski
Napomena:Bibliografija: 22 jed. - Sažetak. - Summary
Ključne riječi:kognitivni procesi * kontekstualizacija * deikse * usvajanje znanja
UDK:159.953:80
Signaturainv.br.5741
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka fonetike
MFN:211

7
Autor(i):Furlan, Ivan
Naslov:Učenje kao komunikacija : usvajanje znanja, vještina i navika / Ivan Furlan
Impresum:Zagreb : Pedagoško-književni zbor , 1967
Materijalni opis:204 str. ; 20 cm
Jezik:hrvatski
Nakladnička cjelina:Nastavne teme ; 13-14
Napomena:Str. 195-196: Bibliografija. - Str. 197-201: Kazalo
Ključne riječi:učenje * komunikacija
UDK:159.953:007
Signatura:PE B 2017 d
Inventarni broj:10904
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:4716

Upit: UncontrolledTerms_swish=(usvajanje znanja )

login